Edukuokite savo auditoriją!
Viena populiaresnių šiuolaikinių reklamos internete formų – tinklaraščiai. Galite kurti atskirą tinklaraštį, tačiau galite įvairius straipsnius apie savo prekes ar paslaugas publikuoti ir toje pačioje vidinėje svetainėje. Rašydami tinklaraščių straipsnius, būsite lengviau randami paieškos sistemose, daugiau žmonių sužinos apie Jūsų veiklą, teikiamas paslaugas, kompetenciją ir kt.
Ką svarbu žinoti apie tinklaraščio (blogo) tekstus?
-
Rašoma Aktualiomis temomis
Tinklaraštyje galima pateikti išsamius atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus, supažindinti su įmonės naujienomis, pasiekimais ir pan. Straipsnius reikėtų pritaikyti pagal sezoną. Pavyzdžiui, rašant slidinėjimo reikmenų parduotuvės tinklaraštį, galima rasti temų, kurios skaitytojams būtų aktualios ir vasarą.
-
Informacija tikrinama
Tinklaraščių tekstai turi būti paremti naujausia informacija, tad jei dėl faktų abejojama, jie patikrinami.
-
Įterpiama šiek tiek subtilios reklamos
Rašant straipsnius, susijusius su siūlomomis prekėmis/paslaugomis, galima įterpti kelias nuorodas. Tiesa, nei dėliojant nuorodas, nei raktažodžius nereikėtų persistengti.
-
Tekstų apimtis
„Tekstų kalvė“ dažniausiai rašo 450–600 ž. apimties tinklaraščių straipsnius, tačiau yra tekę rašyti ir ~300 ž., ir ~2500 ž. apimties straipsnius. Pastarieji „Google“ iškovojo itin aukštas pozicijas. Čia tik galima prisiminti, ką sakė garsusis D. Ogilvy’is: „Bandymų rezultatai visada parodo, kad dėl ilgo reklamos teksto parduodama kur kas daugiau nei dėl trumpo“ (Reklamos žmogaus išpažintis, p. 126).
Kuo tinklaraščio straipsnis skiriasi nuo įprasto straipsnio?
Taip vadinamųjų blogų straipsniai arba tekstai šiek tiek skiriasi nuo įprastų. Įprastuose portalams, laikraščiams skirtuose tekstuose gvildenamos problemos, dalijamasi ekspertų įžvalgomis. Tinklaraščių straipsniai gali būti parašyti neformaliu, draugišku stiliumi, juose galima dalintis asmenine nuomone, jie subjektyvesni, laisvesnio stiliaus. Tinklaraštyje galima publikuoti vaizdo klipus su trumpu prierašu.
Tinklaraščių ir SEO straipsniai taip pat skiriasi. Rašant tinklaraščių straipsnius įprastai remiamasi keliais solidžiais šaltiniais, straipsniai papildomi nuotraukomis, grafikais, citatomis ir kitais vertingais skaitytojui elementais, jiems parašyti reikia daugiau laiko.
Jei svetainėje yra atskiras tinklaraštis, straipsnius jame reikėtų publikuoti reguliariai. Pasitaiko atvejų, kad svetainėje įdedami 1–3 straipsniai ir tinklaraštis ilgam apmiršta, tad prieš pradėdami rašyti tinklaraštį gerai pagalvokite, ar šiai naujai veiklai turėsite laiko, o jei samdote tekstų kūrėją – ar verslo biudžete tam pakaks lėšų.
Kainos
-
Iki 500 žodžių
45€
-
Iki 800 žodžių
65€
-
Iki 1000 žodžių
80€
- Tekstų kūrimo kainos gali skirtis nuo pateiktų vidutinių orientacinių kainų priklausomai nuo teksto tematikos, sudėtingumo ir kt.;
- didelės apimties užsakymams taikomos nuolaidos (per 1 mėn. užsakomiems tekstams, kurių bendra apimtis – didesnė nei 2000 žodžių, taikoma 10 proc. nuolaida);
- tekstų rengimo terminai derinami individualiai, skubūs darbai atliekami per 1–2 d. d.;
- skubių užsakymų įkainiai gali būti aukštesni;
- iš naujų klientų imamas 50 proc. avansas;
- tekstų redagavimo įkainis: nuo 4 Eur už 1700 spaudos ženklų (be tarpų) arba už 230 ž.;
- tekstų korektūros įkainis: nuo 2 Eur už 1700 spaudos ženklų (be tarpų) arba už 230 ž.;
- baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų redagavimo/koregavimo kainos įvertinamos individualiai;
- išrašomos sąskaitos faktūros.
Naujausi tinklaraščio įrašai

Tekstų kūrimas, redagavimas ir straipsnių rašymas dirbant sau: 5 didžiausiai iššūkiai
Užpildykite kontaktinę formą