Aktuali informacija - suprantamai!
Reklaminiai straipsniai (užsakomieji straipsniai, straipsniai portalams ir kt.) inicijuojami ne žurnalisto ar tekstų kūrėjo, bet organizacijos, įmonės ar privataus asmens. Reklaminiuose straipsniuose skelbiamos naujienos, dalijamasi patarimais, analizuojamos aktualios problemos ir pan.
Pranešimai spaudai skirti visuomenę informuoti apie įmonių, organizacijų veiklos naujoves, įdomias iniciatyvas ir pan. Jų struktūra – kiek kitokia nei straipsnių, įprastai jie – lakoniškesni, labiau koncentruoti.
Gero reklaminio straipsnio komponentai
Reklaminiai užsakomieji straipsniai, pranešimai spaudai labai dažnai papildomi kompetentingų specialistų interviu. Itin vertingi – tie reklaminiai straipsniai, kurie ne aklai bruka kokią nors prekę ar paslaugą, bet padeda išsirinkti, atsako į vartotojui aktualius klausimus, o reklama įterpiama labai subtiliai, lyg tarp kitko.
AIŠKI STRUKTŪRA
AKTUALUMAS
INFORMATYVUMAS
SUDOMINIMAS
Kokią informaciją pateikti svetainės tekstuose?
Užsakomieji straipsniai sulaukia nemažai kritikos kaip pasenę, nebeefektyvūs, dažnai diskutuojama, ar jie vis dar aktualūs ir reikalingi. Tačiau kokybiški, informatyvūs, žurnalistinės etikos principų nepažeidžiantys straipsniai visada ras savo nišą ir skaitytojus.
„Tekstų kalvės“ misija rašant reklaminius straipsnius – pasirūpinti įdomios, kokybiškos, skaitytojams aktualios informacijos sklaida internete, tad Jums pageidaujant straipsniai ir pranešimai spaudai išsiunčiami naujienų portalų redakcijoms. Straipsnių su aktyviomis nuorodomis publikavimas dažniausiai mokamas, tačiau jei turinys – labai aukštos kokybės, nemokamai gali būti publikuojami ir tie straipsniai, kuriuose minimi konkretūs prekių ženklai ar produktai.
Kainos
-
Iki 400 žodžių
60€
-
Iki 600 žodžių
90€
-
Iki 800 žodžių
120€
- Tekstų kūrimo kainos gali skirtis nuo pateiktų vidutinių orientacinių kainų priklausomai nuo teksto tematikos, sudėtingumo ir kt.;
- didelės apimties užsakymams taikomos nuolaidos (per 1 mėn. užsakomiems tekstams, kurių bendra apimtis – didesnė nei 2000 žodžių, taikoma 10 proc. nuolaida);
- tekstų rengimo terminai derinami individualiai, skubūs darbai atliekami per 1–2 d. d.;
- skubių užsakymų įkainiai gali būti aukštesni;
- iš naujų klientų imamas 50 proc. avansas;
- tekstų redagavimo įkainis: nuo 4 Eur už 1700 spaudos ženklų (be tarpų) arba už 230 ž.;
- tekstų korektūros įkainis: nuo 2 Eur už 1700 spaudos ženklų (be tarpų) arba už 230 ž.;
- baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų redagavimo/koregavimo kainos įvertinamos individualiai;
- išrašomos sąskaitos faktūros.
Naujausi tinklaraščio įrašai

Tekstų kūrimas, redagavimas ir straipsnių rašymas dirbant sau: 5 didžiausiai iššūkiai
Užpildykite kontaktinę formą